~LoVe LiFe~

2009.04.07. 19:43

Sziasztok!

Annyira jók a napjaim mostanában :) Egyszerűen imádom! És most jön csak a tavaszi :P Háhááá! :) Tegap kezdődtek a ganz napok. Én váltó futóversenyen indultam Danival, Gergővel és Petivel egy csapatban. Hát a kilencedikesek csúnyán lealáztak minket :D Harmadikok lettünk a 4-ből :D Hát van ez így!
Ma meg osztályprogram volt és bowlingozni mentünk (már aki jött). Ahhoz képest, hogy semmi kedvem volt kb... Nagyon jól éreztem magam :) És nem lettem utolsó, tegyük hozzá :)
Jha vannak megint képeim! Nem rólam :P De rakok majd fel mindjárt... Csak előbb jöjjön két videó ismét :P Tudom, ez nem a ti világotok, de nekem nagyon ott van! A második meg a jelenlegi favoritok közé tartozik! Köszönet érte Huginak (meg persze Funkerman-nek és Bárány Attilának is meg, hogy lementünk Studioba és játszottátok és hogy wow... :D)!

Jha Sensation videóhoz annyit fűznék hozzá, hogy Chukie valami borzalmas szar én szerintem... De maga az opening az állat! :)

És a képek (nagyon felemelőek lesznek ám :D)

Ő az én favoritom, imádom! Aki nem ismerné fel, tájékoztatásul közlöm, ez egy köldök piercing! És napocska :) És én pedig piercing buzi vagyok/lettem/maradok :D És bár ő a kedvencem, jelenleg másikat hordok, mert most kényelmesebb, meg most ő is megtetszett!

 

 

 

 

Bár ő belőle nem sok látszódik, de majd megpróbálom lefényképezni! Végre cserélgethetem mert meggyógyult! :) Most már a hasam se nagy, szóval majd fényképezek eredeti helyén is ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://trik.blog.hu/api/trackback/id/tr181052449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása