~PLeaSe FeeL The RyThyM~

2009.04.21. 21:59

Eddig azt hittem minden a legnagyobb rendben van. Most már azt sem tudom, mi is az a minden pontosan. Valami megváltozott / változik :( DE nem hagyom magam, most nem visz magával az érzés! Erős vagyok, túllépek! Ez csak fájdalom... üresség... magány(?)!

Igazából most csak képeket hoztam magammal! Pillangókat főleg! És miért? Mert az az én szimbólumom! Miért?

1) A fény és a láng felé vonzódik, az önpusztítás megtestesítője.
2) A kínai hagyományban a halhatatlansággal áll összefüggésben.
3) Japánban a pár nélküli pillangó a szűziesség vagy a hűtlen szerető és a gésák jelképe.
4) A fénylő lángokba repülő lepke pusztulása a lélek tűzben, halálban való megtisztulása és halhatatlanná válása.
5) A múlékony szépség, a rövid földi lét jelképeként a világiasság kifejezője.
6) A fehér pillangót a halott lelkének vélték.
7) Átváltozás, könnyelműség, könnyűség, ideiglenesség, törékenység, átalakulás, szabadság, mulandóság.


 


E kettő kép között vacilálok... Ha lesz tetoválásom, biztos, hogy a kettő közül valamelyik lenne! Nagy valószínűséggel az első a derekamon... Vagy a kettő varriációja, vagy valami :D

 

 

Ez a két kép fantasztikus! Gyönyörűek!

A többi képet, amit ma leszedtem, majd legközelebb töltöm fel, de azok más témán alapulnak (a piercing mániámon :P).

És persze hoztam nektek ismét két videót! Halgassátok meg!
Az első az hát... szerintem elmond magáról mindent! A második pedig a BKK-s Ákos koncerten elhangzott Persze hajnal van megint című gyönyörű szám (egyik kedvencem). Akárhányszor akárhol hallgatom, a hideg futkos rajtam... Olyan sírósos
:)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://trik.blog.hu/api/trackback/id/tr561078996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása