~SiLeNCe of NiGhT~

2009.04.13. 23:04

Hát a haj az mégsem olyan lett, de még nincs róla a képem! Ha lesz ígérem felrakom! ;) Amúgy szerintem jó lett :D És a színe meg majd csak következőre, és csak hasonló és csak a teteje :D Csávó fodrász, Krisztián, kitalálta komolyra :)

Ma nosztalgiázós, takarítgatós, beszélgetős estét tartottam / tartottunk.  És nagyon jól esett :) Majd a végén idézek egy - két gondolatot ;) Persze csak a publikusokat :P Ma annyira szép esténk van :) Nem gondoljátok? (főleg az aki reggel olvassa :D)

Összvissz 3 emberrel beszélgettem, és nem is sejtettem, hogy ilyen mélyre ássuk magunkat. Ma valahogy én is közvetlenebb voltam. Furcsa :)

És a végén kaptok tőlem két képet is ;) De most beszéljenek helyettem mások ;D

Nikki:
Azért kíváncsi vagyok hányszor fogunk az est folyamán elköszönni :)

Tamás:
Igen még sokszor, de olyan jó visszafordulni, rád nézni, és érezni, hogy nem is akarod annyira, hogy menjek még! S ekkor visszaülni és csevegni toivább! :-)))

**

Gábor:
van iwiwed? megmutatod?

Nikki:
van, megmutatom: http://iwiw.hu :D

Gábor:
Izgalmas vagy. :)
Ezt is ki kell érdemelni?
Ám legyen. :)

**

Steve:
és találtál valamit?

Nikki:
ahha, egy egész nadrágot :D

Steve:
fura lett volna, ha csak egy felet találsz... bár abban is megvan a praktikum :D

**

Nikki:
meg csináltam egy kis részleget ami csak egy valamiről szól :) és az nem a szex, mielőtt megkérdeznéd :P

Steve:
pedig az jó lett volna
meglátogattam volna :D

**

Nikki:
"Mert remegni vágysz, és ellentmondani, de a tested szerelmet készül vallani."

Steve:
"..Aztakarod hogy figyeljek terád...."

Nikki:
"És akkor remegsz majd úgyis értem szerelmes leszek, érzem, és nem engedlek többé szabadon, enyém a hatalom, a véredet akarom!"

Steve:
és még én vagyok a rámenős mi? :D

**

Steve:
amit akarsz úgyis megszerzed :P
nem is tom ki szuszogott a másik nyakára meg puszilgatta :P

Nikki:
én sem tudom (A) :D

**

Steve:
imádollak :$

Nikki:
imádj :D:D

**

Gábor:
Mondhatni Te vagy az est fénypontja.

Nikki:
világítok is? :D jha hogy az a monitor :D

**

Ennyit a publikus dolgokról :D A többi nem nektek való :P
És a képek ;) Most nincs videó :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajna a tükör "kicsit" koszos :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://trik.blog.hu/api/trackback/id/tr891063347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása